Assim você me mata

„Czasem człowiek dokonuje w życiu wyboru, a czasem to wybór stwarza człowieka.”
– Gayle Forman, ‚Jeśli zostanę’

Smutna i przerażająco rzeczywista prawda.

Poznań się zbliża. Czas zacząć się pakować. Obym tylko nie zapomniał o dozie dystansu. Chociaż… karabin i komplet amunicji jest znacznie lżejszym ekwipunkiem. Bez wątpienia.

Skaczę… przez płotki.

7 Responses to Assim você me mata

  1. Patrycja says:

    3/4 moich znajomych w klasie maturalnej chciało tam studiować. Cóż, życie te plany trochę zweryfikowało i nie wszyscy teraz tam studiują. Ja do nich nie należałam. Nie wiedzieć czemu robiłam wszystko na odwrót i wolałam Łódź, Wrocław czy Kraków. Do tej pory tak jest. Ale, ale Poznań to miasto doznań, więc mam nadzieje, że Ci się spodoba:)

    • SimplyPixi says:

      Podoba mi się, podoba. 😉

  2. jounet says:

    Fakt, smutna prawda… bywa, że człowiek staje się zupełnie bezsilny, nie mając żadnego wyboru.

  3. M says:

    Damy rade 😉 To kiedy wyjezdzasz?

    • SimplyPixi says:

      Mógłbym nawet dzisiaj. Nic mnie już tu nie trzyma. W sumie nawet zastanawiam się, czy robić to prawko na motor. Wcześniej miałem związane z nim plany. Teraz… nie wiem czy jest mi potrzebne tak szybko. I mam dylemat.

      • M says:

        Zdążyłbyś zrobic to prawko w ogole? ;P
        Dawaj 7 do poznania, to polatamy tam juz troche

        • SimplyPixi says:

          Już dostałeś odpowiedź. ><

Co o tym sądzisz?

